Intercanvi de llibres 2019

Com ja és tradicional a l’escola, passada la diada de Sant Jordi, celebrem l’intercanvi de llibres.

Es tracta de conscienciar-nos una mica més del valor de reutilitzar llibres i contes que nosaltres ja hem llegit, que ja no volem, però que encara poden tenir valor per a altres companys/es que gaudiran molt quan els llegeixin.

A més, ens permet fer-nos recomanacions i potenciar, des d’aquest vessant, el gust per la lectura.

Moltes gràcies a l’alumnat participant, a les seves famílies, i a les persones col·laboradores que han gestionat l’activitat.