Eleccions al Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.  El formen representants de tots aquests sectors: direcció, mestres, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local (Ajuntament), representant de l’AMPA.  La representació d’alumnes es preveu a partir de 1r ESO.

Durant el mes de novembre celebrarem les eleccions per a renovar una part del Consell Escolar del centre.  Aquestes eleccions es celebren cada dos anys, i en elles es renoven la meitat dels membres (en el cas dels pares/mares, toca renovar 2 membres, i 3 en el cas dels mestres).

És important que les famílies hi participeu, ja sigui presentant la vostra candidatura com a representants dels pares i les mares, o bé venint a votar els candidats que considereu més representatius.

CALENDARI:

Inici del procés i publicació del cens 5 de novembre
Reclamacions al cens electoral entre el 5 i el 7 de novembre
Sorteig per designar vocals de les meses 8 de novembre
Presentació de candidatures Fins al 16 de novembre
Publicació censos definitius 14 de novembre
Publicació candidatures 19 de novembre
Votacions 28 de novembre, de 15 a 18 h

Aquí i  a la pàgina família i escola trobareu molta més informació organitzada per temes.