Eleccions al Consell Escolar

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.  El formen mestres, famílies, direcció, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local (Ajuntament) i representant de l’AFA.  La representació d’alumnes es preveu a partir de 1r ESO.

Durant el mes de novembre celebrarem les eleccions per a renovar la meitat dels membres del Consell Escolar del centre (enguany toca renovar 2 membres del sector pares/mares i 3 del de mestres).

És important que les famílies hi participeu, ja sigui presentant la vostra candidatura com a representants dels pares i les mares, o bé venint a votar els/les candidats/es que considereu més representatius.

CALENDARI:

Inici del procés i publicació del cens 30 d’octubre
Reclamacions al cens electoral 30 d’octubre al 2 de novembre
Sorteig per designar vocals de les meses 3 de novembre
Constitució de les meses 9 de novembre
Presentació de candidatures Fins al 10 de novembre
Publicació censos definitius 10 de novembre
Publicació candidatures 14 de novembre
Darrer dia sol·licitud per actuar com a supervisor/a 14 de novembre
Votacions 22 de novembre de 15 a 18 h
Constitució nou Consell Escolar abans del 19 de desembre

Si us animeu a presentar candidatura, si us plau contacteu amb la direcció del centre i us informarem dels passos a seguir.

Aquí trobareu més informació.