Contes col·laboratius

contecol1

La setmana passada vam presentar els contes col·laboratius elaborats pels alumnes de l’escola durant tot el curs.

Dijous la sala de la concòrdia es va omplir de famílies que van poder conèixer de primera mà el desenvolupament de l’experiència i van sentir l’inici dels dos contes elaborats.  Vam comptar amb la presència de l’inspector, de la regidora i la tècnica d’educació, que ens van adreçar unes paraules  i ens van animar a continuar impulsant experiències d’aquest estil.

contecol

Divendres va ser la presentació als alumnes, que van poder gaudir del resultat final del seu treball, i tots han rebut un exemplar de cadascun dels contes.

La màgica aventura de la Farimal” i “Els encanteris del mag i la bruixa” són dos contes molt significatius per a tot l’alumnat del centre, us animem a llegir els contes amb ells i a gaudir-los en família.

ACCÉS A LA NOTÍCIA DE VALLÈS VISIÓ

Felicitats a tots per la feina feta !!