Coneix l’escola

Benvolgudes famílies:

Amb la situació actual i les limitacions d’accés al centre, hem pensat que us agradaria veure alguns moments del nostre dia a dia a l’escola, ni que sigui a distància.  Durant alguns dies del mes de febrer hem anat passant per les aules i gravant el que fèiem.  Esperem que sigui un bon exemple de l’activitat que es desenvolupa, un dia qualsevol, a l’escola.  Recordeu que també anem penjant activitats als blogs de tram i nivell.

Totes aquestes activitats es fonamenten en el Projecte Educatiu de Centre.  Hem preparat un extracte amb les informacions més rellevants:

Conegueu els trets principals del nostre Projecte Educatiu aquí.
Trobareu imatges de les instal·lacions del centre  aquí.
Informeu-vos de les diferents activitats que fem consultant el menú que trobareu al quadrat de la part superior de la pàgina o també a la barra lateral dreta (si ho feu des d’ordinador)

1. Vanessa

Mare meva què emocionant veure’ls. I quina traça els petitons, com es renten les mans!!! Una llàstima no poder venir amb els nens enguany. Esperem que l’any que ve sigui diferent! Gràcies!.