Comença la Setmana Cultural 2020

Aquest matí hem estrenat amb gran il·lusió la Setmana Cultural 2020:  VIVIM L’ART !!

Gràcies al treball d’una comissió de famílies, l’escola ha aparegut transformada en un museu molt especial.

Els diferents espais (fotografia, collage, retrat i autorretrat, art òptic…) seran provocadors de les nostres reflexions a partir de l’observació i l’experimentació.  L’expressió plàstica serà l’excusa i el mitjà!

Durant tota la setmana, a part de les propostes preparades per l’equip docent, rebrem a l’escola diversos voluntaris i voluntàries que ens oferiran el seu art en uns tallers que hem organitzat.  Tallers d’aquarel·la, pintura mural, fotografia…  Sense anar més lluny, hem tingut una mestra de cerimònies molt especial que ens ha inaugurat la setmana (gràcies, Rosa!).

Esteu convidats a seguir els nostres avenços des d’aquest web i des de les xarxes socials de l’escola.