CODEBOT VALLÈS III

L’alumnat de 5è ha participat a la “III FIRA “CODEBOT VALLÈS“, a Mollet del Vallès.

Sota la temàtica de l’ODS 4, Educació de Qualitat, diversos centres educatius de la zona hem compartit les nostres propostes al voltant de la tecnologia i la millora de l’educació.  Els nens i les nenes de 5è vam buscar informació sobre els sistemes educatius i les escoles d’altres zones del món, i vam veure que hi ha infants que han de superar molts obstacles per poder accedir a l’educació.  La nostra proposta de programació va anar en aquesta direcció, i vam programar els Mbots amb la missió d’arribar a l’escola.

Ha estat una gran experiència!