Carnaval 2020

Divendres passat vam acabar la setmana de carnaval amb l’esperada rua pels carrers del voltant de l’escola.  Vallès Visió va fer un reportatge amb la celebració de les dues escoles del poble, ho podeu veure a continuació:

La rua ha resultat molt divertida i acolorida gràcies a les disfresses que l’alumnat ha elaborat inspirant-se en el tema “Vivim l’art!” que hem treballat a la setmana cultural;  els diferents guarniments ens remetien a l’obra d’artistes com Miró, Frida Kahlo, Van Gogh, Warhol… i a les diferents tècniques pictòriques i els materials utilitzats.

Felicitem a tota la comunitat educativa per la seva col·laboració en l’èxit de la festa, especialment a l’alumnat per la il·lusió i creativitat que hi han posat.  També agraïm a totes les persones col·laboradores l’ajut que ens han prestat en diferents moments.  Gràcies!