AMPA

El centre disposa d’una associació de mares i pares d’alumnes. La Junta està formada per:

Presidenta: Irene Ibern
Tresorer: Alex Bernal
Secretari: Manuel Polo

Per demanar informació ho podeu fer als locals de la mateixa AMPA que es troben a la part de darrera de l’edifici d’Educació Primària en el següent horari:

Dimarts, dijous i divendres de 9:10 h. a 9:35 h.

Divendres de 16:35 h. a 17 h.

L’AMPA ofereix una atenció personal i està oberta a qualsevol suggeriment. Participa activament a totes les activitats culturals i lúdiques del centre (Setmanes Culturals, Festes de Nadal, Festa de Carnestoltes, Sant Jordi, fi de curs…) i organitza activitats complementàries fora de l’horari lectiu. Per la festa de fi de curs, l’AMPA convida a menjar coca a tot l’alumnat.

Per a més informació dirigiu-vos a la web de l’AMPA o personeu-vos a les oficines situades a l’escola, a l’edifici de primària.