50è aniversari

Benvolgudes famílies,
Com potser ja sabeu, el proper curs 2024-2025 la nostra escola celebrarà el seu 50è aniversari, una data molt especial que volem compartir amb tots vosaltres (famílies, infants, antics alumnes i mestres, docents, amics de l’escola…).
És per aquest motiu, que al llarg d’aquest curs i del proper, s’estan preparant tot un seguit d’actes i activitats per poder celebrar com es mereix aquest aniversari.
Per això us demanem que si teniu alguna idea, record, anècdota o fotografia, ens les feu arribar a la següent adreça: 50patrocini@gmail.com ja que hi ha una comissió encarregada en organitzar els diferents actes juntament amb els docents i els infants de l’escola.

També s’ha preparat  un concurs per crear el disseny  del logotip dels  50 anys d’escola , podeu accedir a les bases del mateix mitjançant el codi QR que apareix en el cartell.

Us animem a participar-hi i que en feu difusió si teniu coneguts a qui els pugui interessar, ja us anirem informant.