Històries de vida.
27/02/24Dibuixar, pintar, pensar en la vida, en vivències, en llocs i en el futur. Tot això és el que han volgut explicar les nenes i nens de 4t en aquestes Històries de vida.
Voleu veure’ls i escoltar-los? Som-hi!
Dibuixar, pintar, pensar en la vida, en vivències, en llocs i en el futur. Tot això és el que han volgut explicar les nenes i nens de 4t en aquestes Històries de vida.
Voleu veure’ls i escoltar-los? Som-hi!
Els grups de 2n el dijous passat vam visitar l’Aquàrium de Barcelona.
L’objectiu de la visita va ser endinsar-nos en el coneixement dels éssers vius que viuen en els ambients marins.
Aquest curs en el projecte Tàndem, que és comú i aplega a tots els nivells de… Llegeix més»
AQUESTA SETMANA, ELS NENS I LES NENES D’ I-4 HEM REALTIZAT UNA ACTIVITAT AL CAIXAFORUM SOBRE LA GRAN PINTURA MURAL SITUADA AL VESTÍBUL (SPLAT – 2011).
LES ESTRELLES DE MAR I ELS TAURONS S’HAN MOGUT AL RITME DE LES FORMES DEL MURAL I HAN POGUT EXPERIMENTAR… Llegeix més»
EL DIVENDRES 16 DE FEBRER, AL MATÍ, L’EVA, LA MARE DE LA SIRA D’ I 4- A ENS VA VISITAR. ELLA ÉS HIGIENISTA DENTAL I ENS VA PREPARAR UN TALLER MOLT INTERESSANT.
PRIMER ENS VA PASSAR UN VÍDEO ON ENS VA EXPLICAR LA SEVA FEINA I… Llegeix més»
AQUEST DIJOUS AL MATÍ, PER CELEBRAR DIJOUS GRAS, QUE REPRESENTA EL TRET DE SORTIDA TRADICIONAL A LES FESTES DE CARNAVAL, ELS INFANTS D’I 5 HAN FET TRUITES I ELS D’I 3 I I 4 HAN FET PA AMB TOMÀQUET. A LA TARDA ENS HO HEM… Llegeix més»
L’alumnat de segon de primària ha estat treballant durant setmanes en el projecte de Steam. Aquest ha consistit a crear el seu propi personatge a partir de diferents materials reciclats. A més, han après a utilitzar l’aplicació ChatterPix Kids i han posat veu al seu personatge. Escolteu-lo i… Llegeix més»
Els nens i nenes de 2n de l’escola ens hem estrenat aquest curs fent ràdio amb un programa de notícies.
Escolteu-les i esbrineu si són reals o inventades.
Avui, dia de la PAU, tota l’escola hem treballat el significat d’aquesta paraula tant fàcil de dir, però tant difícil de complir.
Segueix-nos!