Plantem a l’hort tot esperant la primavera

Aquest dimecres els pagesos i pageses de 3r hem tingut una jornada ben activa. No hem parat ni un instant, i ens ha agradat molt estar a l’aire lliure fent feina i gaudint. Ens hem repartit en dos grups i amb un gran esperit de cooperació hem aconseguit els nostres objectius. Hem après diferents coses, hem fet servir eines, hem regat, hem barrejat la fibra de coco per posar a les jardineres i hem plantat el nostres enciams, cebes i tomaqueres per veure’ls créixer fins la collita.
Ha estat una tarda tant profitosa que us en volem fer cinc cèntims d’algun dels moments.

8M

Durant tota la setmana hem volgut visibilitzar totes les dones de la comunitat educativa, perquè  el 8 de març,  les dones treballadores de la comunitat educativa de l’escola volem  un món millor i més just. #8M2024

Bon 8M!

Robòtica a 6è: Fem un aeroport

Què aprenen els nens i nenes de 6è treballant la robòtica?
Que quan s’ajunten poden aconseguir més coses. Que la creativitat permet passar de la imaginació a l’acció i crear un producte ben original. Que moltes de les coses que ens envolten segueixen patrons de programació…. i que treballant s’ho poden passar molt bé!

Aquí l’aeroport de 6è:

Tallers Steam a 2n : Stop Motion

Al llarg del 1r trimestre , un dels tallers Steam que hem fet els alumnes de 2n ha estat el d’ Stop Motion.

Aquest consisteix en aprendre i practicar amb la tècnica d’animació que a partir d’objectes fets amb diferents materials es creen històries amb una seqüència animada on els objectes cobren vida i es mouen per l’escena.  Nosaltres hem fet servir joguines i materials de l’aula , hem treballat en grups inventant les històries i després fent tota la tasca fins arribar al producte final per poder mostrar les nostres creacions.