CintoRàdio 5è. La guerra i la pau.

En el context actual, els nens i nenes de 5è han sentit la necessitat de conèixer més a fons els temes al voltant dels conflictes armats: les guerres avui en dia, com ho viuen els civils, el paper de les dones, els moviments de la pau i la no violència… i han acabat fent un recull de músiques que en parlen. Esperem que tots els desitjos de pau es facin realitat ben aviat!

CintoRàdio: El comiat de 6è

Els nois i noies de 6è ens expliquen quins són els seus sentiments, ara que estan a punt de marxar de l’escola.

CintoRàdio: Programa de 1r

Els nens i nenes de 1r ens expliquen curiositats del fons marí i també ens recorden que l’hem de cuidar i salvar.
Els hi fem cas?

Un clàssic a 6è : LA BIATLÓ!!

El passat dimarts 28/05  a l’anella olímpica de Montjuïc ens hi vam aplegar moltíssimes escoles de la ciutat per una trobada esportiva que ja és un clàssic. Pels grups de 6è resulta una sortida molt esperada alhora que excitant pel que representa. És una prova esportiva de resistència que combina la natació amb l’atletisme de forma comprimida però intensa. Un tàndem en el que ens hi entreguem al màxim de les nostres forces per poder completar. Aquest curs també hem tingut una prova nova amb unes dianes i pistoles làser. Al final del matí, cansats però amb satisfacció, hem gaudit d’una estona de descans al sol per refer les forces abans de tornar a l’escola.

Un boníssim final pel  mes de maig que ens fa sentir bé que som un grup molt unit i sintonitzats amb l’esport.

ESTRENA DEL NOSTRE GEGANTÓ

Ja tenim imatgeria festiva, i aquesta ja forma part del Poble-sec.

Si voleu reviure aquest gran moment us deixem amb el vídeo i un recull d’imatges, clicant aquí. Visca la Cinta i les Torrasses!

EN XARXA HO HEM FET POSSIBLE! Gràcies a: Pla de barris i Àlex Jodar, l’artesà. Colla Geganters del Poble-sec i Cristina, mestra de portar gegants. Musxgrup per acompanyar-nos amb les gralles. Xamfrà per regalar-nos la cançó. AFA i Escola Fent Comunitat Educativa, fent escola!.