Renovació del consell escolar del centre

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, professorat, alumnat (mitjançant els seus pares, mares o tutors… Llegeix més»

FORNS SOLARS I EXPERIMENTS AMB L’AIRE A 5è

A 5è hem fet el primer projecte: Les fonts d’energia.

Ara ja sabem crear i compartir presentacions del drive, sabem cercar informació per internet, treballar en grup i la importància de les energies renovables.

També hem experimentat creant el nostre forn solar i jugat amb la força de l’aire.

P-5 FA PANELLETS PER A TOT INFANTIL !!!

Una de les activitats que hem realitzat per celebrar la Castanyada ha estat l’elaboració de panellets.Els nens i les nenes de P-5 van investigar sobre quins eren els ingredients i la recepta i els van fer amb l’ajuda de les mestres.

Ens van sortir tan bons, que a la tarda, vam convidar als nens i nenes de les altres classes d’infantil i ens els vam menjar TOTS JUNTS !!! BONÍSSIMS……

LES COLÒNIES DE L’ESCOLA

Aquests dies l’escola està molt buida perquè els alumnes i mestres de segon, quart i sisè estem de colònies.
Anar de colònies significa dormir fora de casa, no estar amb la família, desconnectar-te de la tecnologia… però també és compartir amb els amics i amigues experiències… Llegeix més»