TÀNDEM JUNY 2024. UNA AVENTURA SUBMARINA

Els nens i nenes de l’escola hem estat treballant el fons marí i en l’espectacle final expliquem, a través de la música, tant el que hem aprés com el que volem transmetre: Cal cuidar el fons marí.

Hem fet un conte col·lectiu, des d’I3 fins a 6è, i l’hem convertit en un musical. Aquí teniu les fotos i el vídeo per recordar aquest espectacle. A gaudir!

Els tallers de comunicació de 3r (2)

Vector gratuito conjunto de personajes de cuento de hadas.

Els nens i nenes de 3r hem continuat amb els nostres personatges de contes i còmics favorits. Aquests són els del darrer taller STEAM d’aquest curs.

Cliqueu a sobre del nom de l’alumne i s’obrirà el personatge.

Saara, Hayya, Varinder, Maylis, Santi, Aruba, FàtimaMax, Teo, Ainhoa, Chantal, Brent, i Matías.

CANTEM DRETS, el 10è aniversari

El projecte Cantem drets ha arribat al seu desè aniversari. 10 anys on els nens i nenes de 6è han fet lletres, tot reflexionant sobre els drets humans, i els universitaris, futurs mestres, han fet les músiques d’unes cançons del tot inèdites. Cançons només creades per alumnat de primària i d’universitat.

Aquí teniu el vídeo del dia del concert i tota la web, on podeu veure tot el treball realitzat durant aquests 10 anys. Un bonic treball en xarxa!

CintoRàdio: 3r i els animals

Ja tenim aquí l’últim programa de 3r d’aquest any! Aquesta vegada us parlarem sobre animals. N’hem investigat dos de cada tipus, hem preparat endevinalles, hem recomanat llibres i contes on els protagonistes són animals i, finalment, us hem preparat uns consells per aquest estiu. Estigueu ben atents/es!

Esperem que us agradi!

CintoRàdio 5è. La guerra i la pau.

En el context actual, els nens i nenes de 5è han sentit la necessitat de conèixer més a fons els temes al voltant dels conflictes armats: les guerres avui en dia, com ho viuen els civils, el paper de les dones, els moviments de la pau i la no violència… i han acabat fent un recull de músiques que en parlen. Esperem que tots els desitjos de pau es facin realitat ben aviat!

CintoRàdio: El comiat de 6è

Els nois i noies de 6è ens expliquen quins són els seus sentiments, ara que estan a punt de marxar de l’escola.

CintoRàdio: Programa de 1r

Els nens i nenes de 1r ens expliquen curiositats del fons marí i també ens recorden que l’hem de cuidar i salvar.
Els hi fem cas?