REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

El Projecte de Reutilització de material escolar i llibres es va iniciar el curs 2005 – 2006 per part de l’escola. L’any 2008 es va aprovar que el programa també seria dinamitzat per l’AMPA de forma que la gestió es porta conjuntament entre l’escola i l’Associació de Mares i Pares. És el caràcter pedagògic i de valors, sumat a l’econòmic, l’objectiu últim del projecte. Cal tenir en compte que, pel bon funcionament d’aquest pla, les famílies han d’abonar una quota anual de reutilització. Tot i aquesta quota, en el cas que hi hagués una modificació important del temari escolar seria possible un augment d’aquest import.

Els llibres s’utilitzen durant tot el curs i cal tornar-los al final en bon estat. Si s’han fet malbé, les famílies hauran d’abonar l’import del llibre o bé dur-ne un de nou. La revisió sol ser mancomunada: primer es fa una revisió a càrrec de les famílies, després, dels mestres i, per acabar, de l’AMPA.

Amb aquest projecte, al qual només s’hi poden adherir associats a l’AMPA, cada família s’estalvia uns 700€ en els llibres de 1r a 6è d’un fill o filla.