Menjador escolar

NOVETAT

Per accedir a l’aplicació del menjador cliqueu damunt de la imatge següent:

MANUAL D’ÚS DE L’APLICACIÓ MENJADOR

FULL INSCRIPCIONS MENJADOR

INFORMACIÓ DEL MENJADOR

El menjador  forma part l’educació dels alumnes de l’escola, és un servei complementari amb caràcter social i educatiu.

Tenim cuina pròpia, i un equip de monitors i monitores que treballen cada dia per oferir un espai educatiu complementari a les hores de docència.

Es treballa perquè els i les alumnes adquireixin unes normes específiques de comportament, uns bons hàbits d’alimentació i higiene i hàbits respectuosos amb el medi ambient.

Es regeix pels mateixos criteris pedagògics que la resta de l’escola, contemplats en el Projecte Educatiu i a la vegada per les Normes.

Es fa seus els valors i principis de l’escola, de manera que esdevé promotor dels objectius d’Escola Verda des de diferents vessants: promociona l’alimentació ecològica, els bons hàbits alimentaris i els bons hàbits de respecte al mediambient.

El servei de menjdor de l’escola depèn del Consell Escolar i el gestiona per encàrrec d’aquest l’AMPA, que a la vegada contracta una empresa.
La comissió de menjador formada per: un/a representant de l’AMPA, un/a representant de l’empresa contractada, el coordinador/a de menjador i la presidenta del Consell Escolar es reuneixen periòdicament i vetllen el bon funcionament.

La gestió del menjador es compartida per l’AMPA i l’escola. L’objectiu és el de permetre que els alumnes i el personal docent puguin dinar al centre si ho prefereixen. El motiu més habitual és el de compaginar les agendes de les famílies, però no és l’únic. Sovint, el servei extremadament curós en els hàbits i la qualitat d’un menjar altament saludable, són els arguments que motiven a famílies i mestres a utilitzar-lo. Com ja deveu saber, la lletra i l’esperit del Projecte d’escola ens duu a incloure aliments ecològics en els menús i a treballar especialment els hàbits a la taula.

El preu màxim per alumne fix al dia serà de 6,20 euros durant el curs 2017/2018.

El preu de l’eventual, 6,40 euros.

El menú del mes

JORNADES GASTRONÒMIQUES: