Menjador escolar

Teno (Temps per l’Educació, la Nutrició i l’Oci) és una empresa catalana amb 30 anys d’experiència en la gestió de serveis de cuina i lleure dels menjadors escolars. Treballen amb una cinquantena d’escoles, instituts i llars d’infants arreu de Catalunya. L’adaptació continuada a les necessitats del centre, la qualitat i el compromís social i mediambiental els defineixen i els singularitzen com a empresa propera i responsable.

Inscripcions
Pel curs 2023-2024, la inscripció al menjador es farà a través de l’aplicació de Teno, descarregable a App Store o Google Play. Cal registrar-se i fer les fitxes de cadascun/a dels fills/es. Els alumnes ja inscrits al curs anterior no ho han de tornar a fer. En cas de voler fer un canvi en les dades ho heu de notificar.

Les famílies que són fixes paguen el servei a través de domiciliació bancària. Els usuaris fixos que no facin ús un dia concret del servei han d’avisar per telèfon a la Quima Baena, coordinadora del menjador, al telèfon 610 372 053.

Els usuaris esporàdics hauran de fer el pagament a través de l’aplicació. Caldrà avisar de quan es queden i pagar cada dieta.

Aplicació
Consulteu el manual de l’aplicació o app aquí.

Normativa i preus
El preu de l’àpat és de 6,81 € l’usuari o usuària fix (almenys 3 dies a la setmana) i 7,20€ l’esporàdic. Consulteu la normativa i els preus aquí.

Contacte
Si teniu qualsevol consulta, us podeu posar en contacte mitjançant el telèfon 610 372 053 o per correu electrònic a menjadorescolamasiperera@gmail.com amb la coordinadora de menjador. L’hora i data d’atenció telemàtica de la coordinadora serà el 4 i 5 de setembre de 9 a 12 h per ajudar-vos a resoldre qualsevol dubte.

Dossier curs 2023 – 2024
Al dossier podeu consultar tota la informació relativa al servei durant el temps de l’àpat i el temps de lleure. Consulteu el dossier aquí.

Menús
Consulteu els menús mes per mes aquí.