PRINCIPALS SERVEIS

L’AMPA és una associació sense ànim de lucre integrada per famílies d’alumnes de l’escola Mas i Perera. L’òrgan de govern de l’AMPA és la junta, formada per mares i pares voluntaris que han estat escollits i ratificats en assemblea. L’AMPA s’organitza a través de comissions i està en contacte permanent amb l’equip directiu del centre per treballar colze a colze en la millora de l’escola. Cada unitat familiar sol·licita l’alta com a associada i fa un únic pagament de la quota per a tot el curs. La quota és de 45€ per família i l’ingrés es fa per transferència bancària al següent número de compte tot indicant al concepte el nom de l’alumne/a i el curs (Per exemple: Maria González, P3).

ES09 0081 0046 19 0001912594

Què fem?

L’AMPA s’encarrega d’oferir i gestionar serveis fonamentals en el dia a dia de l’escola i, per tant, del seu alumnat i les seves famílies. El menjador, les activitats extraescolars, les acollides de matí i de tarda, la biblioteca, el casalet de jornada intensiva i el casal d’estiu, l’adquisició de part dels llibres, el projecte de reciclatge d’oli usat, l’organització de determinades festes (com ara la de final de curs) i d’activitats de dinamització (com xerrades o jornades culturals) i les aportacions a la millora del centre són les seves tasques principals.

On ens podeu trobar?

El despatx de l’AMPA està situat dins l’escola, al costat de la Biblioteca. L’horari d’atenció és de dilluns a dijous de 15 a 16.30h. Des de la pandèmia funciona amb cita prèvia. La majoria de tràmits i dubtes es poden resoldre per telèfon o correu electrònic. Ens podeu trucar per telèfon al 93 892 23 96 o enviar un correu electrònic a l’adreça ampa@escolamasiperera.cat.

També tenim compte a Twitter i Instagram (@ampamasiperera) i recomanem que les famílies de cada grup classe s’organitzin en un grup de WhatsApp en el qual, a través de les delegades i delegats de classe podeu rebre les informacions al vostre telèfon mòbil.

Tota la informació relativa a l’entitat i als serveis que ofereix està disponible a l’apartat AMPA del web de l’escola: https://agora.xtec.cat/ceip-masiperera/categoria/ampa/

Com participar-hi?

L’AMPA és una associació oberta a totes les famílies de l’escola per a qualsevol dubte, suggeriment o aportació. També per donar un cop de mà en moments puntuals. Tothom hi és benvingut, sigui quin sigui el seu grau d’implicació. Us podeu posar en contacte amb nosaltres per qualsevol dels canals citats a l’apartat anterior.