CASALET DE JORNADA INTENSIVA I CASAL D’ESTIU

Quan a l’escola comença la jornada intensiva al mes de juny, algunes famílies necessiten un servei especial que cobreixi les hores de la tarda fins poder recollir els nens i nenes. Per això l’AMPA organitza un casalet de jornada intensiva durant els darrers dies del curs escolar. Aquest casalet cobreix l’horari de 15:30 a 17:30h.

En acabar el curs al juny, el casal d’estiu ofereix tota una sèrie d’activitats de qualitat per entretenir els nens i nenes fins a cinc setmanes. Les activitats proposades es duen a terme principalment a les instal·lacions de l’escola. Des del curs 2021 – 2022, l’AMPA no ha pogut oferir el servei en no poder complir els requisits del conveni que estableix l’Ajuntament de Vilafranca, propietari de les instal·lacions de l’escola.

El conveni obliga l’AMPA a constituir-se com a empresa i això va en contra de la filosofia de l’entitat, ratificada en assemblea general ordinària. La junta actual està treballant perquè l’escola Mas i Perera i el barri de l’Espirall tornin a tenir casal d’estiu.