ACOLLIDES

Amb la voluntat de contribuir a la conciliació de la vida laboral i la vida escolar de les famílies del centre, l’AMPA ofereix el servei d’acollida al matí, des de les 7.45h, i a la tarda, fins les 18h.

Acollida matinal
L’acollida de matí està gestionada per l’empresa del menjador. Per accedir al servei d’acollida matinal s’haurà de formalitzar la inscripció a través d’aquest formulari.

Els preus del servei d’acollida matinal pel curs 2023 – 2024 seran:
– Acollida matinal de 7:45 a 9h: 41,20 €/mes
– Acollida matinal de 8:30 a 9h: 25,75 €/mes
– Esporàdics: 4,12 €/dia

El cobrament del rebut es farà a mes vençut, es farà recompte dels dies utilitzats de servei i els alumnes que facin ús més de 10 dies es cobrarà a preu d’usuari fix, si s’ha
quedat menys de 10 dies el preu serà el d’usuari esporàdic.

Acollida de tarda
L’acollida de tarda la gestiona l’AMPA directament i s’ha de reservar amb antelació al correu acollidatarda@escolamasiperera.cat. Les famílies que fan un ús del servei fix o fix discontinu han d’abonar una quota de soci premium: 45€ de la quota normal + 100€ per fill/filla fer ús habitual de l’acollida de tarda.

Per a la resta de famílies que abonen la quota normal (45€), els nens i nenes poden fer 10 usos del servei d’acollida de tarda al llarg del curs. Sempre cal reserva prèvia amb antelació d’almenys 24 hores condicionada per la ràtio d’alumnes per monitora i l’aforament disponible.

L’AMPA tindrà un control sobre aquests usos, de manera que no es podran excedir per norma general.

Aquest és un sistema que s’aplica en període de prova. Si hi ha qualsevol canvi us n’informarem.

Acollida per l’assemblea general o per reunions grupals
En la mateixa línia, s’ofereix un servei d’acollida gratuït per l’alumnat en determinades reunions, com ara a l’assemblea general anual de l’entitat.