Masinotícies de 22 de març de 2024

Masinotícies, el noticiari de l’escola!

Companys i companyes, aprofitant que el dia 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia hem dissenyat un Masinotícies especial poesia!  Com sempre, els reporters i les reporteres d’aquesta setmana us informem de les notícies de l’escola, de Vilafranca, de les comissions i projectes de l’escola i dels guanyadors/es del concurs del mes. I a més, tenim la col·laboració d’alumnes de Cicle Mitjà que ens llegiran la poesia que ha escollit la Institució de Lletres Catalanes, per celebrar el dia, en diferents idiomes.

Voleu saber quin poema és? Doncs…

Atenció que comencem!

ESCOLTEU tot el programa de DIVENDRES 22 de març de 2024.

Us han informat els reporters/es: la Houda i el Dani S. de la classe dels Follets i Nans (4t A), i l’Àlex i el Bilal de la classe de les Bruixes i els Bruixots (4t B).