ELS ALUMNES DE 2N HEM ANAT AL CRARC

L’alumnat de la classe dels conills escolta una explicació molt atentament.

Dijous, 20 d’octubre de 2022 les classes dels conills i les papallones vam anar d’excursió al CRARC (Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya). Aquest centre es troba a Masquefa. Vam sortir de l’escola a les 9:30h amb autocar i vam arribar a les 10:15h. Ens va semblar un viatge llarg i hi havia algunes corbes. Un cop vam arribar vam esmorzar i vam entrar al CRARC. Un cop dins, el primer que vam fer va ser tocar una serp, la seva pell semblava com plàstic, però era molt suau. Després vam entrar a una sala on hi havia rèptils i amfibis dins de terraris. Eren de molts tipus diferents! També vam veure tortugues, una pogona, serps, axolots i fins i tot un cocodril. Aquesta sortida ens ha agradat molt. A més a més vam anar a un parc molt gran a dinar i jugar lliurement molta estona. Per acabar vam pujar a l’autocar i vam tornar a l’escola després d’un dia molt divertit i molt cansat.