Busquem famílies voluntàries!

Benvolgudes famílies,

El curs passat vam recuperar l’activitat de l’hora del conte fora d’horari lectiu. Aquesta, per les famílies que ja porteu cursos a l’escola, és una activitat força habitual que comença després de la jornada escolar i té una durada aproximada d’uns 20/30 minuts. És un moment màgic que pares, mares, avis, àvies, alumnes i mestres compartim al voltant d’un conte que algú ens ve a explicar.

Us volem demanar la vostra col·laboració  i preguntar-vos a qui li agradaria explicar un conte. Des de la Biblioteca us facilitarem tot el suport que necessiteu!

Finalment, aprofitem aquest formulari per preguntar-vos si algú de vosaltres estaria interessat i/o interessada en conduir un petit club de lectura, d’unes 4 sessions màxim, adreçat a l’alumnat de Cicle Superior. El curs passat en vam fer un i va ser tot un èxit!

Últim dia per respondre el qüestionari: diumenge 23 d’octubre.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!