TOTHOM – RECULL DE CANÇONS QUE ENS FAN SOMRIURE

Aquests dies he estat escoltant molta música a partir de les vostres respostes als Emocionaris musicals. He escoltat cançons que coneixia i d’altres que no (gràcies per descobrir-me tants artistes diferents i variats!). I ha estat molt divertit i enriquidor, així que he decidit fer una playlist amb les cançons que, entre tots, hem associat a l’ALEGRIA. És a dir, cançons que ens fan somriure.

Aquí us deixo la playlist d’Spotify:

Ja sabeu, si teniu ganes d’escoltar la cançó que vosaltres heu proposat i la dels vostres companys i companyes, doneu-li al play i comenceu a somriure. 😀

1 CANÇÓ = 1 SOMRIURE