Presentació del nou espai de revistes per a les famílies!

Aquest dijous, a les 15:45h a la Biblioteca de l’escola, hi haurà la presentació deltrobada-families-escola-bp-1 nou espai de revistes per a les famílies . La persona encarregada de fer la presentació serà la Mireia Domínguez, persona referent de la secció Infantil i Juvenil de la Biblioteca Torras i Bages.

La Mireia, a part de presentant-se el nou racó, també ens donarà petits consells per a fomentar la lectura amb els nostres fills/es, ens explicarà la importància de la biblioteca escolar, quins serveis dóna la Biblioteca Torras i Bages i moltes coses més al voltant de la lectura i dels contes!

Us hi esperem a tots i totes!