SETMANA DE LA NATURA

EP! SOM ESCOLA VERDA

El diumenge 22 de maig va ser el dia internacional de la Diversitat Biològica i amb aquesta data s’inicia la SETMANA DE LA NATURA una campanya més gran d’implicació ciutadana per a la defensa de la natura. Aquesta iniciativa promou activitats arreu del territori per conscienciar sobre la importància de tenir cura de la natura.

Des de l’escola us volem convidar a celebrar la nostra setmana de la natura. Volem aprofitar aquestes dates per conèixer una mica més el pati de la nostra escola.

Aquests dies, entre el 22 de maig al 5 de juny, al web de l’escola descobrireu diferents propostes per conèixer una mica més l’entorn del nostre pati. ESTIGUEU BEN ATENTS!

Aprofitem també per presentar-vos la bústia verda que trobareu a la biblioteca de l’escola al costat del racó de llibres sobre natura, biodiversitat i medi ambient. Aquesta bústia és per a posar-hi propostes d’accions, activitats i altres idees que us agradaria que féssim com a escola verda.

Totes les petites accions poden generar grans canvis.