Hem celebrat la setmana de la ciència!

Durant la setmana passa els nens i nenes de l’escola van experimentar amb l’aigua comprovant algunes de les seves propietats.

Els més petits, l’alumnat d’Educació Infantil, van trobar dinosaures tot aprenent que l’aigua la poden trobar en tres estats diferents: sòlid, líquid i gas

A Cicle Inicial vam experimentar amb els estats de l’aigua juntament amb l’oli del cos i tints alimentaris. A través de l’experimentació amb les pròpies mans, vam descobrir que l’aigua i l’oli no es poden barrejar!

L’alumnat de 3r i 4t, van treballar, entre altres propietats, la capacitat que té l’aigua per ascendir portant l’aigua de les arrels a les fulles d’una planta. Va ser tot un descobriment!

Els grans de l’escola, els nens i nenes de Cicle Superior, van treballar la densitat de l’aigua. Van experimentar i observar com reaccionen els cossos amb aigua salada i dolça, provant d’enfonsar ous de grandàries similars.

Ha estat una setmana plena de coneixements que ens han fet valorar i prendre consciència de la importància que té aquesta substància en el dia a dia del nostre planeta a través d’experiments divertits. Us animeu a fer-los a casa vostra?

Deixa un comentari