Xerrada sobre el bullying a càrrec de la psicòloga Meritxell Almirall

L’AMPA continua oferint xerrades sobre temes d’interès per a les famílies. Hem parlat de l’autoestima, l’adaptació a l’escola, les conseqüències de la pandèmia o el càstig. En aquesta ocasió, la psicòloga Meritxell Almirall ens parlarà sobre l’assetjament o bullying

Reflexionarem plegats sobre els factors que inicien en bullying i el mantenen com a dinàmica constant i parlarem de quin ha de ser el nostre paper com a adults en la resolució i prevenció del conflicte.

Fins ara, a causa de les mesures que s’aplicaven a l’escola arran de la situació sanitària, les conferències s’han fet on-line, però aquest cop podrem fer la xerrada presencialment. Tindrà lloc el divendres 11 de novembre, a les 17h, al gimnàs de l’escola Mas i Perera i és oberta a les famílies associades a l’AMPA. Hi haurà servei d’acollida gratuït per fer més fàcil l’assistència però per a utilitzar-lo cal omplir primer aquest formulari.

Per a aquelles persones que no puguin assistir-hi està previst enregistrar la xerrada per a poder-la veure després. La podreu sol·licitar a través del correu ampa@escolamasiperera.cat.

Sobre Meritxell Almirall

La psicòloga Meritxell Almirall va iniciar la seva trajectòria en el món dels Recursos Humans, el desenvolupament de persones i la formació. L’any 2009 va ser mare i aquest fet liva canviar la vida i la manera d’entendre el món. Va decidir especialitzar-se en psicologia infantil i familiar, endinsar-se en el camp de la criança respectuosa i poc després iniciar el projecte d’obrir un centre propi de psicologia i maternitat, Som pares, situat a Vilanova i la Geltrú. Un espai que té com a principal objectiu intentar acompanyar a les famílies en la complexa però meravellosa aventura de ser pares amb una filosofia de respecte mutu.

És llicenciada en Psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i diplomada en Gestió de Persones per EADA. Ha adquirit formació especialitzada en un postgrau en Atenció Precoç, prevenció, diagnòstic i tractament en la infància reconegut per l’Associació Catalana d’Atenció Precoç (ACAP) i s’ha format com a Assessora de Lactància Materna a la Federació Espanyola d’Associacions pro lactància Materna (FEDALMA).

Col·labora amb l’aFFaC com a formadora i divulgadora de conferències en diferents centres educatius. Un vessant que li apassiona i la porta arreu de Catalunya visitant escoles, llars d’infants i centres de formació.