Un dissabte intens pel Masi!

El dissabte ha tingut lloc a les instal·lacions de l’escola la VIII Jornada Literària Cienmat, una jornada per descobrir diferents aspectes de la ciència i les matemàtiques a través de la literatura.

Hi ha hagut tallers, experimentació, joc de pistes al voltant de la figura de dones científiques, hores del conte vinculades a la ciència i una sessió per a famílies sobre el foment de la lectura.

En bàsquet, l’equip d’alevins del Masi ha quedat primer en la lliga del JESPE i medalla de plata en la lligueta dels quatre primers per només 0,2 punts de diferència.

L’equip de benjamins també afrontava el darrer partit aquest dissabte.

Al futbol també molt bones notícies: l’equip de l’escola ha guanyat la lliga.

Al migdia ha tingut lloc el lliurament de premis de la trobada de robòtica Mindstorms Lego Party, organitzada per Robotix Penedès, amb la participació de 37 grups escolars. Els dos equips del Mas i Perera han quedat 1r i 3r classificats. L’acte ha tingut lloc a l’Escorxador.

A la tarda s’ha celebrat, d’altra banda, la jornada final del Campionat Comarcal d’Escacs JESPE 2021 – 2022, amb molt bons resultats per als participants de la nostra escola que, com a centre, ha estat el primer classificat. En categoria aleví han estat primers i en categoria Benjamí, han quedat segons.

Moltes felicitats a tots els i les participants!