Actualització sobre les activitats extraescolars

El dilluns 22 de febrer es reprenien les activitats extraescolars a l’escola Mas i Perera, amb algunes excepcions. La primera setmana de març tornen Teatre de titelles, que s’ha dividit en dos grups i es fa dilluns i dimarts fins les 17:30h, i Play English, que es fa els dimecres.

De moment no ens és possible recuperar Ritme i dansa.

Les activitats que es fan a l’exterior (Futbol, Bàsquet i Taekwondo) es poden suspendre en cas de pluja. En molts casos s’han creat grups de WhatsApp de cada activitat on es comunicarà aquesta informació.

Les empreses proveïdores de les extraescolars es poden posar en contacte amb vosaltres per aclarir els detalls sobre la represa de l’activitat.

Dia Cursos Activitat Preu / mes Empresa
Dilluns P3 a 2n Futbol 15€ Consell Esportiu
P3 a P5 Ritme i dansa 19€ +kelleure
1r a 6è Teatre de titelles
(fins les 17:30h)
16€ El petit cavaller

Dimarts 1r a 6è Teatre de Titelles
(fins les 17:30h)
16€ El petit cavaller

Dimecres P3 a P5 Play English 18€ Consell Esportiu
P3 a P5 Ritme i dansa 19€ +kelleure
1r a 3r Robotix 37€ Robotix Penedès
P4 a 6è Bàsquet 15€ Consell Esportiu
Dijous P3 a 6è Taekwondo 13€ Choi’s
4t a 6è Robotix 39€ Robotix Penedès
Divendres 3r a 6è Futbol 15€ Consell Esportiu

Flexibilització de les mesures

El Procicat, dirigit pels departaments de Salut i Interior, ha decidit mantenir la totalitat de les mesures fins ara vigents, així com també aprovar una certa flexibilització, molt limitada, de mesures que han de permetre la represa de determinades activitats de caire social, sempre evitant l’aglomeració de persones i la interacció entre diferents bombolles.

S’autoritzen i es regulen les condicions de les activitats extraescolars i d’esport escolar, així com de les activitats de l’àmbit del lleure educatiu dirigides a infants que es troben en les etapes d’Educació Infantil i d’Educació Primària.

També s’equipara l’esport federat i els consells esportius pel que fa a poder entrenar amb més de 6 persones i participar en les competicions permeses.