Sobre les activitats extraescolars

Aquestes són les activitats extraescolars que començaran la setmana del 4 al 8 d’octubre del 2021, en haver obtingut almenys el mínim d’inscripcions necessàries:

Dilluns: 🤸🏽 Iniciació a la rítmica (P3 a P5) | 🎭 Teatre de titelles (1r a 6è)

Dimecres: 🤖 Robotix 1 (1r a 3r) | 🏀 Bàsquet (2n a 6è)

Dijous: 🤖 Robotix 2 (4t a 6è) | 🇬🇧 Anglès (3r a 6è) | 🥋Taekwondo (P3 a 6è)

Divendres: ⚽ Futbol (2n a 6è) | 🖼 Dibuix (1r a 6è) | 🇬🇧 Anglès (1r i 2n)

Com sabeu, els nens i nenes que tenen extraescolars a l’escola Mas i Perera han de portar berenar. En sortir de classe (a les 16.30 o a les 16.40h) el monitor o monitora els va a buscar i tenen una estona de descans per berenar.

L’activitat es fa de 17 a 18h, de manera que els podeu venir a buscar directament a les 18h.

Des del curs passat recomanem a les empreses responsables de les activitats que facin grups de WhatsApp per mantenir les famílies informades.

La resta d’activitats, pendents del nombre d’inscripcions

No hem arribat al mínim d’inscripcions de la resta d’activitats i, per tant, de moment no podran començar. En tot cas, mantenim les inscripcions obertes per si us hi animeu i podem completar els grups de les següents activitats:

Dilluns: Multiesports (P5 i 1r)

Dimarts: Teatre de titelles (P3 a P5) | Patinatge (P5 a 6è) | Dance (1r a 3r)

Dimecres: Dance (4t a 6è)

Dijous: Teatre (2n a 6è)

Divendres: Robotix 0 (P4 i P5) | Anglès (P3 a P5)

Podeu posar-vos en contacte amb l’AMPA (ampa@escolamasiperera.cat). Us informarem de qualsevol novetat.