Posem-nos la gorra!

L’AMPA de l’Escola Mas i Perera col·labora amb la campanya ‘Posa’t la gorra’ i aquest dijous i divendres, 6 i 7 de maig del 2021, de 16 a 17h, muntarem una parada a la porta de l’escola per vendre gorres al preu de 5€ en benefici d’AFANOC.

‘Posa’t la gorra’ és una iniciativa de l’Associació de Nens amb Càncer (AFANOC), constituïda l’any 1987 per acompanyar els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies al llarg de tot el procés de la malaltia.

El preu de la gorra és de 5€, i tots els beneficis són per poder continuar oferint els diferents serveis que AFANOC Tarragona proporciona a les famílies de nens/es amb càncer (allotjament, atenció psicoemocional, atenció social, assessorament educatiu, activitats d’oci i lleure, etc.)