Pati actiu

La comissió de Pati actiu de l’Escola Mas i Perera està formada per mestres i famílies que volem construir conjuntament un nou pati per la nostra escola. Volem que el pati es converteixi en un espai més d’aprenentatge a on els es potenci la creativiat dels infants, els espais verds, la convivència, l’experimentació, l’observació, la curiositat, la conversa, les relacions entre els infants… Volem un pati en el que tots els infants hi tingui cabuda!

Cursos enrere, l’escola va engegar el projecte ‘Somiem el nostre pati’, en què l’alumnat va pensar i dissenyar com volia que fós el seu pati de l’escola. Hem reprès aquell somni i organitzem jornades de treball periòdicament per fer-lo realitat. Totes les mans hi són benvingudes!

Al blog Masipati intentarem anar recollint la informació relativa al projecte.