Oferta d’activitats extraescolars al Mas i Perera

Aquí teniu l’oferta definitiva d’activitats extraescolars per al curs 2022 – 2023 a l’escola Mas i Perera. Les activitats tenen lloc a les tardes, després de les classes, i acaben a les 18h. Començaran el dilluns 3 d’octubre però, prèviament us informarem de la graella definitiva d’extraescolars, que dependrà de com vagin les inscripcions. Aquí teniu la graella i en aquest enllaç podeu saber més sobre cada activitat.

Dilluns

Psicomotricitat* (P3-P5) I 18€ I Consell Esportiu I Inscriu-te!

Batucada (1r-6è) I 19€ I David Rafòls I Inscriu-te!

Titelles 1 (1r-6è) I 18€ I El petit cavaller I Inscriu-te!

Dimarts

Balls moderns* (3r-6è) I 18€ I Consell Esportiu I Inscriu-te!

Poliesportiu* (P5-2n) I 15€ I Consell Esportiu I Inscriu-te!

Titelles 0 (P-P5) I 18€ I El petit cavaller I Inscriu-te!

Batucada (1r-6è) I 19€ I David Rafòls I Inscriu-te!

Dimecres

Robotix 1 (1r-3r) I 37€ I Robotix Penedès I Inscriu-te!

Bàsquet (2n-6è) I 18€ I Consell Esportiu I Inscriu-te!

Manualitats (P3-6è) I 18€ I  Consell Esportiu I Inscriu-te!

Dijous

Robotix 2 (4t-6è) I 39€ I Robotix Penedès I Inscriu-te!

Anglès 0 (P3-P5) I 18€ I  Consell Esportiu I Inscriu-te!

Anglès 1 (1r-3r) I 31,5€ I Lingo Mon I Inscriu-te!

Balls moderns* (P5-2n) I 18€ I Consell Esportiu I Inscriu-te!

Divendres

Taekwondo* (P3-6è) I 15€ I Choi’s I Inscriu-te!

Futbol (2n-6è) I 18€ I  Consell Esportiu I Inscriu-te!

Anglès 2 (4t-6è) I 31,5€ I Lingo Mon I Inscriu-te!

Jocs tradicionals i de taula (P3-6è) I 18€ I  Consell Esportiu I Inscriu-te!

*Les activitats esportives marcades amb asterisc requereixen d’assegurança que s’ha de contractar a banda. Futbol i bàsquet tenen l’assegurança inclosa a la quota.

Funcionament

En sortir de classe a les 16.30h, el monitor o monitora recull els nens i nenes, que tenen una estona de descans per berenar plegats. És important que si es queden a extraescolars portin berenar. L’activitat té lloc tot seguit, de 17 a 18h, de manera que els podeu recollir directament a les 18h per la porta principal de l’escola.

Recomanem a les empreses que proveeixen el servei que facin grups de WhatsApp amb les famílies dels nens i nenes inscrits per mantenir-les informades.

Com fer les inscripcions

Les inscripcions s’han de fer a través de formularis on-line o per correu electrònic adjuntant el full d’inscripció omplert. Trobareu els enllaços al costat de cada activitat. El període d’inscripcions comença el 12 de setembre i finalitza el divendres 23 de setembre.

Si teniu problemes per fer les inscripcions poseu-vos en contacte amb l’AMPA i us ajudarem. Podeu trucar a l’escola, 93 892 23 96, en l’horari del despatx (dilluns i dimecres de 9 a 11h i dimarts i dijous de 15 a 17h) o enviar un correu a ampa@escolamasiperera.cat.

Assegurança obligatòria en les activitats esportives

Els i les alumnes inscrits a activitats extraescolars esportives han de disposar d’una assegurança d’accidents obligatòria i personal segons la normativa vigent.

L’AMPA contracta l’assegurança amb l’Affac (Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya) previ pagament de 4’10€ per transferència al compte ES09 0081 0046 19 0001912594. Hi ha algunes de les activitats esportives en què l’assegurança està inclosa en la quota.

Consideracions a tenir en compte

• Totes les activitats tenen un mínim i un màxim d’inscrits
  • L’AMPA es reserva el dret de modificar horaris, dies i espais, així com de no tirar endavant l’activitat en cas que no hi hagi suficients inscripcions
  • Les activitats començaran el dilluns 3 d’octubre i acabaran entre finals de maig i principis de juny (Arribat el moment n’informarem)