La campanya Posa’t la gorra! torna al Masi

Un curs més, l’AMPA de l’escola Mas i Perera se suma a la campanya Posa’t la gorra!, impulsada per l’associació AFANOC, Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya.

Les gorres es poden comprar el dimecres 22 de novembre i el dijous 23 de novembre, de 16 a 17h, a l’entrada de l’escola. El preu de la gorra seguirà sent de 8 euros i tindrà talla infantil (de 3 a 10 anys) i d’adult.

Sensibilitzar sobre el càncer infantil significa donar a conèixer una realitat difícil, carregada d’incerteses i nous reptes. Des d’AFANOC treballen per donar resposta a totes les etapes d’aquest procés a través de projectes d’atenció psicosocial integral dirigits a donar el suport necessari a les famílies. Projectes com la Casa dels Xuklis; atenció als hospitals de referència, com l’Hospital Vall d’Hebron o el SJD Càncer Pediàtric Center; i la tasca que porten a terme a través de les seus Tarragona, Lleida, Barcelona i, aviat, Girona, en són una mostra.

Per sobre de tot, la campanya Posa’t la gorra! permet a l’entitat oferir els serveis a les famílies de manera totalment gratuïta. Cada gorra suma, per això és tan important que tothom se la posi!

Disseny de l’artista Tarsila Schubert

El disseny d’enguany ha estat a càrrec de Tarsila Schubert @tarsilaschubert, una artista de carrer d’origen brasiler que ha dedicat la seva vida a l’art i ens ha fet una gorra molt inspiradora. Al frontal hi apareix un ull que és l’expressió de l’atenció, la cura i l’acompanyament ferm i continuat, necessari al llarg del procés del càncer infantil. És l’ull que mira, veu i ens fa veure més enllà!

Gran festa al Poble Espanyol

La gorra donarà l’entrada a la Gran Festa del Posa’t la gorra!, que tindrà lloc al Poble Espanyol el diumenge 3 de desembre. Comptarà amb l’actuació d’en Titó pels més petits i els BETA i concursants de la segona edició d’Eufòria, pels més grans. Tot això dinamitzat per la gran Elisenda Pineda i en Lildami. A més, es realitzaran tallers i diferents activitats.

Sobre l’AFANOC

L’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC), creada per un grup de pares i mares el 1987, porta a terme, la gestió de la Casa dels Xuklis, programes d’atenció social, de suport emocional i atenció psicològica, programes de voluntariat, activitats d’oci i lleure als hospitals, trobades familiars, colònies d’estiu, i dinamitza un grup de joves, entre d’altres activitats. Tots aquests programes tenen l’objectiu de millorar la qualitat de vida dels infants i adolescents amb càncer i les seves famílies, així com garantir que puguin continuar gaudint de l’etapa vital en la que es troben i donar resposta a les seves inquietuds, motivacions i necessitats.

Més informació a www.afanoc.org