La biblioteca

Des de l’AMPA també col·laborem en la biblioteca. La importància d’una biblioteca és indiscutible, en especial en una escola, de manera que tots els esforços són benvinguts. És un dels més clars exemples de convivència i cooperació entre els diferents actors de la nostra comunitat escolar.

La biblioteca s’obre en horari extraescolar, de 16:30 a 18:00h, de dilluns a divendres. En aquest horari, l’alumnat fins a 2n de primària ha d’anar acompanyat per una persona adulta. A més, els nens i nenes també poden fer ús de la biblioteca durant l’hora del pati.

La dinamització de la biblioteca va a càrrec de l’escola mitjançant una comissió de tres mestres que constantment hi treballa amb l’objectiu de fomentar la lectura entre els més petits, potenciar la biblioteca com a espai per a l’estudi o celebrar trobades literàries (poètiques, de contes, representacions teatrals, etc). La voluntat és la d’obrir les portes a la infinita imaginació de la literatura sota qualsevol forma d’expressió artística.

Us animem a visitar el web de la biblioteca, on hi trobareu comentaris, il·lustracions i propostes sota un format i una sensibilitat senzillament… exquisit!