Casal d’estiu

L’objectiu de la organització del casal d’estiu és el d’oferir tota una sèrie d’activitats de qualitat, que agradin i entretinguin els més petits i que cobreixin les necessitats familiars per conciliar la vida laboral desde la finalització del curs escolar al juny i durant cinc setmanes.

Les activitats proposades es duen a terme principalment a les instal·lacions de l’escola, però a vegades també s’utilitzaran altres ubicacions. Tot plegat, s’alternaran amb excursions i petites sortides (visita al parc de bombers, al mercat, etc.).

Aquest any volem que estigueu informats amb la major antelació possible per fer-vos participar en la seva planificació, així que estigueu atents al web i passeu-vos pel despatx per aclarir qualsevol dubte. També ens podeu escriure al correu electrònic ampamasiperera@gmail.com.

Casal d’estiu curs 2018/2019: ‘La gran travessia’