Intercanvi de llibres per Sant Jordi

Si hi voleu participar seguiu aquestes instruccions:

• Cada nen o nena de l’escola pot portar un màxim de 5 llibres adequats per a la seva edat i que ja hagi llegit per intercanviar. Els llibres han d’estar en bon estat.

• Els llibres han de ser entregats a la parada que muntarà l’AMPA el dilluns 17 d’abril i el dimarts 18 d’abril a la tarda de 16 a 17.15h. També es poden deixar al despatx de l’AMPA en l’horari habitual (Dilluns i dimecres de 9 a 11h i dimarts i dijous de 15 a 17h).

• A cada participant a l’intercanvi se li donarà una cartolina en funció dels llibres que ha portat. Les cartolines seran de diferent color segons el cicle al qual van adreçats els llibres.

• Les cartolines s’han de presentar a la parada d’intercanvi de llibres que s’instal·larà a l’escola el dilluns 24 d’abril a la tarda.

Moltes gràcies per la vostra participació i bona diada de Sant Jordi a tots i totes!!!