Informació sobre el casal d’estiu

Del 28 de juny al 30 de juliol tindrà lloc el Casal d’estiu. Recordeu que ens traslladem a l’escola Pau Boada per la previsió d’unes obres al pati de la nostra escola.

El Consell Esportiu de l’Alt Penedès serà qui s’encarregui del dia a dia del casal d’estiu, que organitza l’AMPA amb la col·laboració de l’AFA de l’escola Pau Boada i el suport de l’Ajuntament de Vilafranca.

Pel correcte funcionament del Casal d’estiu

• L’horari del casal és de 9 a 13h, (podent entrar a les 8.30h i venir a recollir el nen/nena a les 13.30h). Es pot afegir l’acollida matí (de 7.50 a 8:30h) i de servei de menjador (de 13 a 15h). Aquest servei es farà a l’escola Baltà i Elias (sempre que s’arribi a un mínim d’inscrits)
  • Properament us informarem per on accedirà al casal cada grup d’edat i també de quin serà el protocol d’entrada i sortida al vostre centre.
  • Cada divendres (dilluns pels nouvinguts) donarem als nens/es una carta informativa amb la informació necessària per la setmana següent. Aquesta carta també la podreu trobar a les pàgines de les AMPA.
  • El calendari d’activitats pot variar segons la composició de cada grup.
  • En cas que la persona que vingui a buscar al nen/a no sigui l’habitual, preguem que ho comuniqueu al matí.
  • Si voleu que el nen/a marxi sol/a, preguem que ens signeu una autorització que us donarem.
  • Si el nen/a ha de sortir abans de l’horari establert, és obligatori portar una nota signada (on es notifiqui qui vindrà a recollir-lo o si ha de marxar sol) i comunicar-ho al matí al coordinador/a del casal.
  • La festa de final d’estiu es farà a cada escola organitzadora del casal. Per raons de seguretat i higiene només podran assistir els nens que han participat del casal aquella setmana.
  • En el cas que vulgueu ampliar la vostra estada al casal, ho heu de comunicar i fer la inscripció el dimecres de la mateixa setmana.
  • La nit del dijous 22 al divendres 23 de juliol, tots els nens i nenes que vulguin de P3 a 6è la passarem a l’escola! Quedarem a les 20h a la porta de l’escola. Caldrà portar: el sopar, sac de dormir, aïllant, jersei per si fa fred, roba de recanvi i un lot. L’esmorzar del dia 23 el posarem nosaltres. L’endemà farem dia normal de casal d’estiu. Us farem arribar més informació quan s’acosti el dia.
  • La sortida a Illa Fantasia i al CRAM té un cost de 20€ que es pagarà a part.

Calendari d’activitats

– Petits

– Mitjans i grans

Podeu consultar tota la informació relativa a la proposta del casal d’estiu aquí.

Material que han de portar els nens i nenes

• Material que han de portar el primer dia per deixar-lo al casal: Els alumnes de P3 (i alumnes amb problemes –incontinències, etc-) una muda de roba sencera de recanvi dintre d’una bossa de plàstic marcat amb el nom del nen/a.
  • Material que han de portar pel dia a dia: Mascareta, gorra, ampolla d’aigua petita de plàstic (o cantimplora) i l’esmorzar. Protecció solar: han de venir amb la protecció solar posada de casa, encara que nosaltres li podem tornar a posar.

Per qualsevol dubte podeu trucar al Consell Esportiu 93 817 37 36 o dirigir-vos als responsables de cada centre.

Com fer les inscripcions

Les inscripcions es poden fer fins al 18 de juny on-line i estan obertes en aquest enllaç: https://www.jespe.org/activitats

La documentació necessària per fer la inscripció és: una fotocòpia de la targeta sanitària i el justificant de pagament. És molt important indicar el nom i cognoms del nen o nena que s’apunta al casal a l’hora de fer la transferència.

Si necessiteu pagar en metàl·lic o si teniu qualsevol dubte us podeu adreçar al despatx de l’AMPA fins al 22 de juny tot demanant abans cita prèvia a ampa@escolamasiperera.cat o trucant al telèfon de l’escola 93 892 23 96 en l’horari del despatx.

L’horari és el següent:

• Fins al 3 de juny: dilluns i dimecres de 9 a 11h i dimarts i dijous de 15 a 17h
  • Del 7 al 22 de juny (jornada intensiva a l’escola): de dilluns a dijous de 9.10 a 11.10h

A partir del dia 23 de juny, els pagaments en metàl·lic s’han de fer a les oficines del Consell Esportiu de l’Alt Penedès (Avinguda de Catalunya, 14).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i bon casal d’estiu!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *