Graella definitiva d’activitats extraescolars pel curs 2022 – 2023

Les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA a l’escola Mas i Perera arrenquen la primera setmana d’octubre i s’allargaran fins que comenci la jornada intensiva al juny. Les activitats tenen lloc als espais de l’escola. Quan els i les nenes surten de classe, berenen amb els/les monitors/es i fan la seva activitat de 17 a 18h. Heu de recollir els vostres fills i filles a les 18h. Es prega puntualitat. Recomanem que cada activitat compti amb un grup de WhatsApp amb l’empresa o persona proveïdora del servei per si hi ha qualsevol notificació o imprevist.

Finalment, la graella definitiva d’activitats extraescolars pel curs 2022 – 2023 és la següent:

Dilluns: 🎭Teatre de titelles (1r a 6è)
Dimarts: 🏑Poliesportiu (P5 a 2n)
Dimecres: ⚙️Robotix (1r a 3r) | 🏀Bàsquet (2n a 6è) | ✂️Manualitats (P3 a 6è)
Dijous: ⚙️Robotix (4t a 6è) I 🇬🇧Anglès 0 (P3 a P5) | 🇬🇧Anglès 1 (1r a 3r) | 🕺🏽Balls moderns (P5 a 2n)
Divendres: 🥋Taekwondo (P3 a 6è) | ⚽Futbol (2n a 6è)

Poliesportiu, balls moderns i taekwondo requereixen d’assegurança que s’ha de contractar a banda fent un ingrés de 4’10€ per transferència al compte ES09 0081 0046 19 0001912594. Futbol i bàsquet tenen l’assegurança inclosa a la quota.

1. AMPA Autor de l'article

Bona tarda, aquesta activitat està completa. De totes maneres, si vols, envia’ns un email a l’AMPA i si hi ha alguna baixa, t’avisem.
      Gràcies!
      AMPA Escola Mas i Perera