Graella definitiva d’activitats extraescolars curs 2023 – 2024

Malauradament, el baix nombre d’inscripcions ha fet que moltes de les activitats que havíem proposat no es puguin tirar endavant.

De totes maneres, aquesta és la graella definitiva.

Dilluns
Programació, de 3r a a 6è

Dimarts
Poliesportiu, d’I5 a 2n

Dimecres
Robotix, de 1r a 3r

Dijous
Balls moderns, d’I5 a 4t
Anglès, de 1r a 3r
Play English, d’I3 a I5

Divendres
Futbol, de 2n a 6è

Funcionament
Les activitats començaran la setmana del 2 al 6 d’octubre. Els nens i nenes inscrits a l’activitat han de portar berenar aquell dia. A les 16.30h el monitor o monitora els passa a buscar i berenen junts. Tot seguit té lloc l’activitat. Els podeu anar a recollir directament a les 18h a l’escola.

Normativa i protocol
Organització: són planificades i ofertes a través de la comissió d’extraescolars de l’AMPA i realitzades per empreses i/o professionals autònoms.

Destinataris: els/les alumnes socis de l’AMPA.

Nombre de places: serà determinat per cada empresa i/o professional autònom, en virtut de les característiques de l’activitat. L’assignació de places es farà per rigorós ordre d’inscripció.

Inscripció de les activitats: a través del formulari disponible a la web i documentació de difusió i promoció de l’oferta a l’inici de curs.

Calendari: entre els mesos d’octubre a maig/juny (fins al començament de la jornada intensiva) seguint el calendari lectiu de l’escola.

Horari:
16:30h – 17:00h berenar al pati
17:00h – 18:00h activitat

Preu i forma de pagament: segons l’empresa o professionals que portin a terme l’activitat extraescolar.

Baixa voluntària de l’activitat: caldrà formalitzar la baixa avisant a l’AMPA i a l’empresa responsable de l’activitat.

Faltes i sancions: s’aplicaran a aquell alumne que es comporti de manera que dificulti la realització de l’activitat o causi mals deliberadament a tercers o al material que té a la seva disposició. Es podran prendre mesures des de la recriminació a la baixa permanent de l’activitat.

Drets i deures de les famílies: Consulteu aquí la normativa completa.