Es reprenen les activitats extraescolars

El dilluns 23 de novembre del 2020 es reprenen les activitats extraescolars esportives, que es faran a l’aire lliure, seguint les indicacions del Procicat. Les no esportives es poden reprendre a l’interior de l’escola en grups de màxim 6 alumnes.

De moment, comencen amb normalitat futbol (dilluns i divendres), ritme i dansa (dilluns i dimecres), bàsquet (dimecres) i taekwondo (dijous). Totes a l’exterior.

En cas de pluja, les activitats extraescolars esportives quedaran suspeses. Des de l’AMPA hem recomanat a les empreses proveïdores que creïn grups de WhatsApp per informar les famílies en cas d’haver de suspendre l’activitat.

La resta d’activitats es poden reprendre en grups de màxim 6 alumnes a l’interior del centre. De moment, es reprèn amb normalitat Robotix (dimecres i dijous).

En les condicions actuals no podem oferir Plástica – Teatre de titelles i Play English, en no comptar amb prou monitors/es per desdoblar aquests grups. Recuperarem aquestes activitats tan aviat com ens sigui possible.

Més informació sobre la fase 1 de la desescalada

El Pla d’obertura progressiva d’activitats es pot consultar al Canal Salut de la Generalitat (veure aquí) i contempla aquesta informació:

Obertes:
– Activitats organitzades pels centres educatius.
– Activitats esportives no competitives organitzades en l’àmbit escolar.
– Activitats extraescolars presencials fora dels centres educatius, fins un màxim de 6 alumnes per aula.
– Activitats de l’àmbit del lleure educatiu a l’aire lliure i, aquelles que es facin en espais interiors, en grups de màxim 6 persones.

Us anirem informant de les novetats a través dels grups de WhatsApp.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *