Convocatòria d’Assemblea General Ordinària

La junta de l’AMPA de l’Escola Mas i Perera us convoca a l’assemblea general ordinària que tindrà lloc el dijous 14 de desembre del 2023, a les 17h, de forma presencial a l’escola, amb el següent ordre del dia.

Ordre del dia:

1. Presentació de la junta de l’AMPA
  2. Renovació de la junta
  3. Presentació de les comissions de l’AMPA i memòria d’activitats
  4. Presentació dels futurs projectes de l’AMPA
  5. Fiscalitat i tresoreria
  6. Aprovació, si s’escau, dels comptes del curs 2022 – 2023
  7. Aprovació, si s’escau, del pressupost del curs 2023 – 2024
  8. Torn de precs i preguntes

Podeu consultar la documentació relativa a l’activitat de l’AMPA en els següents enllaços:

Memòria d’activitats del curs 2022 – 2023
Projecte de gestió del curs 2023 – 2024
Plantilla de delegació de vot (en cas de no poder assistir)
Acta de l’anterior assemblea general ordinària

Hi haurà servei d’acollida gratuït durant l’assemblea per facilitar l’assistència de les famílies associades.

Si no podeu assistir a la reunió i ens voleu fer algun suggeriment, dubte o queixa ho podeu fer a través del correu electrònic ampa@escolamasiperera.cat o trucant a l’escola, al 93 892 23 96, en l’horari del despatx de l’AMPA (de dilluns a dijous de 15 a 16.30h).