Concurs de Nadal 2022

El concurs d’aquest 2022 consisteix a fer un arbre de Nadal. L’arbre es pot fer amb qualsevol tipus de material que tinguem per casa (envasos, cartró, cartolina, paper…) i pot ser un dibuix, una manualitat, etc. El màxim d’alçada de la vostra manualitat ha de ser de 30cm. És molt important que hi indiqueu el vostre nom i la vostra classe.

Per participar-hi

L’arbre s’ha d’entregar al tutor o tutora el divendres 16 de desembre com a màxim. Un jurat format per membres de l’AMPA i de l’equip de l’escola triarà els quatre arbres més originals: un per cada cicle (Infantil, Inicial, Mitjà i Superior).

Els noms dels guanyadors i guanyadores es donaran a conèixer el dimarts 20 de desembre a la tarda a través del web i les xarxes socials de l’AMPA de l’escola Mas i Perera. A Twitter i Instagram: @ampamasiperera.

Premis

Els premis seràn xecs regal per valor de 15€ per gastar a la llibreria L’Odissea. Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb l’AMPA al correu electrònic ampa@escolamasiperera.cat.

Animeu-vos a participar-hi i molta sort!!!