Concurs de Nadal 2021

L’AMPA organitza un any més el concurs de Nadal. En aquesta ocasió us proposem fer una corona per decorar la porta de casa amb material reciclat o elements de la natura.

Material

La corona es pot fer amb qualsevol tipus de material que tinguem per casa (envasos, cartró, cartolina, taps de suro, etc.) o amb elements de la natura (pinyes, fulles seques, branques, pedres, etc.). Recordeu que al bosc hi ha espècies protegides que no es poden agafar, com la molsa o el grèvol.

La corona ha de tenir una corda per penjar i ha d’incloure el nom i el grup de l’autor o l’autora.

Per participar-hi

La corona s’ha d’entregar al tutor o tutora abans dels dimarts 14 de desembre.

Un jurat format per membres de l’AMPA i de l’equip de l’escola triarà les quatre corones més originals: una per cada cicle (Infantil, Inicial, Mitjà i Superior).

Els noms dels guanyadors i guanyadores es donaran a conèixer el dimarts 21 de desembre a la tarda a través del web i les xarxes socials de l’AMPA de l’escola Mas i Perera. A Twitter i Instagram: @ampamasiperera.

Premis

Els premis seràn xecs regal per valor de 15€ per gastar a la llibreria L’Odissea.

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb l’AMPA al correu electrònic ampa@escolamasiperera.cat.

Animeu-vos a participar-hi!!!