Bon estiu, famílies!

Aquest dimecres 22 de juny acabava el curs 2021 – 2022. Ha estat un dia ple d’emocions, sobretot per a l’alumnat de 6è, que s’acomiada de l’escola per afrontar una nova etapa a l’institut.

Des de l’AMPA hem organitzat una festa per dir adéu al curs i fer-ho amb alegria, música, ball, tallers i teca. Us volem donar les gràcies a tots i totes per haver-hi participat.

Moltes gràcies a les mares voluntàries per encarregar-vos dels tallers i donar un cop de mà quan més es necessita. I als pares i mares de sisè per currar-se un comiat espectacular.

També gràcies als i les mestres i a tot l’equip de l’escola per la seva feina que, dia a dia, fa que els nostres fills i filles vagin a l’escola contents.

Us desitgem que passeu un molt bon estiu. Sort als que tanqueu la vostra etapa a l’escola i, a la resta, ens retrobem el curs vinent.

Cuideu-vos!