Assemblea general ordinària

La junta de l’AMPA de l’Escola Mas i Perera us convoca a l’assemblea general ordinària que tindrà lloc el divendres 29 de gener, a les 17h, de forma telemàtica en el següent enllaç:

Ordre del dia:

1. Presentació de la junta de l’AMPA
  2. Aprovació, si s’escau, dels comptes del curs 2019 – 2020
  3. Aprovació, si s’escau, del pressupost del curs 2020 – 2021
  4. Presentació de les comissions de l’AMPA i memòria d’activitats
  5. Presentació dels futurs projectes de l’AMPA
  6. Torn de precs i preguntes

Podeu consultar l’acta de l’anterior assemblea general ordinària en aquest enllaç.

Aquí teniu disponible la informació que es presentarà a l’assemblea: Memòria del curs 2019 – 2020 i Projecte de gestió del curs 2020 – 2021

Si no podeu assistir a la reunió i ens voleu fer algun suggeriment, dubte o queixa ho podeu fer a través del correu electrònic ampa@escolamasiperera.cat o trucant a l’escola, al 93 892 23 96, en l’horari del despatx de l’AMPA (dilluns i dimecres de 9 a 11h i dimarts i dijous de 15 a 17h).