Assemblea Extraordinària per escollir la nova junta

El proper dimecres 3 d’abril del 2024, a les 17h, a l’escola Mas i Perera, se celebrarà l’Assemblea Extraordinària de l’AMPA per escollir una nova junta directiva que s’encarregarà de gestionar l’entitat durant els propers quatre anys, durant el període 2024 – 2028.

Totes aquelles mares, pares, tutors i tutores legals que estigueu interessades a formar part de la nova junta haureu de presentar les vostres candidatures, individuals o conjuntes amb altres persones associades tot omplint la circular que trobareu enllaçada a sota.

En aquest cas, l’haureu de fer arribar al correu electrònic ampa@escolamasiperera.cat o portar-la físicament el dia de l’assemblea.

Full de presentació de candidatura