Activitats extraescolars curs 2021 – 2022

Aquestes són les activitats extraescolars que s’estan oferint durant el curs 2021 – 2022 a l’escola Mas i Perera. Al costat de l’activitat hi trobareu el preu mensual i l’empresa que l’ofereix amb un enllaç als formularis d’inscripció.

Dilluns
🤸🏽 Iniciació a la rítmica (P3 a P5) | 18€ | Consell Esportiu

🎭 Teatre de titelles (1r a 6è) | 18€ | El petit cavaller

Dimecres
🤖 Robotix 1 (1r a 3r) | 37€ | Robotix Penedès

🏀 Bàsquet (2n a 6è) | 15€ | Consell Esportiu

Dijous
🤖 Robotix 2 (4t a 6è) | 39€ | Robotix Penedès

🇬🇧 Anglès (3r a 6è) | 28,50€ | Lingo Món

🥋Taekwondo (P3 a 6è) | 15€ | Choi’s

Divendres
Futbol (2n a 6è) | 15€ | Consell Esportiu

🖼 Dibuix (1r a 6è) | 18€ | Consell Esportiu

🇬🇧 Anglès (1r i 2n) | 28,50€ | Lingo Món

Funcionament

Com sabeu, els nens i nenes que tenen extraescolars a l’escola Mas i Perera han de portar berenar. En sortir de classe (a les 16.30 o a les 16.40h) el monitor o monitora els va a buscar i tenen una estona de descans per berenar. L’activitat es fa de 17 a 18h, de manera que els podeu venir a buscar directament a les 18h.

Des del curs passat recomanem a les empreses responsables de les activitats que facin grups de WhatsApp per mantenir les famílies informades.

Com fer les inscripcions

Les inscripcions s’han de fer a través de formulari on-line o correu electrònic (adjuntant full d’inscripció omplert escanejat).

Si teniu problemes per fer la inscripció o per imprimir els formularis poseu-vos en contacte aquesta setmana amb l’AMPA trucant per telèfon al 93 892 23 96 en l’horari del despatx (del 13 al 16 de setembre, de 15 a 17h | del 20 al 23 de setembre, dilluns i dimecres de 9 a 11h i dimarts i dijous de 15 a 17h) o per correu electrònic a ampa@escolamasiperera.cat.

Assegurança d’accident obligatòria en les activitats extraescolars esportives

Els alumnes inscrits a activitats extraescolars esportives han de disposar d’una assegurança d’accidents obligatòria i personal segons la normativa vigent. L’assegurança de futbol i bàsquet està inclosa en el preu de l’activitat.

L’AMPA contractarà l’assegurança amb l’AFFAC, previ pagament de 4,10€ per transferència al compte de l’AMPA. Si necessiteu més informació escriviu-nos a ampa@escolamasiperera.cat.

Consideracions a tenir en compte

• Totes les activitats tenen un mínim i un màxim d’inscrits.
  • L’AMPA es reserva el dret de modificar horaris, dies i espais, així com de no tirar endavant l’activitat per manca d’inscrits.
  • Les activitats comencen a l’octubre i s’acaben entre finals de maig i juny.
  • Les famílies que no siguin sòcies de l’AMPA no es poden inscriure a les activitats.

En cas de malaltia o quarantena per Covid-19

• Per norma general, si un infant té una malaltia de curta durada, cal seguir pagant l’activitat extraescolar. Si és de llarga durada, el nen o nena es pot donar de baixa.
  • Si hi ha un cas de Covid-19, el més probable és que calgui aïllar tot el grup. En aquest supòsit, l’activitat se suspendria durant el període de confinament i no es cobraria. Els pagaments es regularitzarien un cop es reemprengués l’activitat.