Activitats extraescolars curs 2020-2021

De les activitats extraescolars que hem proposat des de l’AMPA per a aquest curs 2020 – 2021, les següents compten amb el nombre suficient de participants per poder-les tirar endavant i, per tant, començaran el proper dilluns 5 d’octubre.

Dia Cursos Activitat Preu / mes Empresa
Dilluns P3 a 2n Futbol 15€ Consell Esportiu
P3 a P5 Ritme i dansa 19€ +kelleure
1r a 6è Plàstica. Teatre de titelles 16€ El petit cavaller
Dimecres P3 a P5 Play English 18€ Consell Esportiu
P3 a P5 Ritme i dansa 19€ +kelleure
1r a 3r Robotix 37€ Robotix Penedès
P4 a 6è Bàsquet 15€ Consell Esportiu
Dijous P3 a 6è Taekwondo 13€ Choi’s
4t a 6è Robotix 39€ Robotix Penedès
Divendres 3r a 6è Futbol 15€ Consell Esportiu

Totes les activitats tenen lloc de 17 a 18h. Els nens i nenes que es queden a extraescolars han de portar berenar. Quan surten de classe (en qualsevol dels horaris: 16:20, 16:30 i 16:40h), berenen amb un/a monitor/a i després comencen la seva activitat. De manera que el dia que tenen activitat extraescolar els podeu anar a recollir directament a les 18h.

Consideracions a tenir en compte

• Les inscripcions per a Balls moderns (de 3r a 6è) i Anglès (de 1r a 6è) es mantenen obertes. Per la resta d’activitats, pregunteu disponibilitat. Si teniu dubtes, us podeu posar en contacte amb el despatx de l’AMPA trucant per telèfon al 93 892 23 96 dilluns i dimecres de 9 a 11 i dimarts i dijous de 15 a 17h o per correu electrònic a ampamasiperera@gmail.com.
  • Es poden produir canvis en la programació de les activitats si varia el nombre de persones inscrites. Si hi ha canvis, les famílies seran informades el més aviat possible.
  • Les activitats comencen la primera setmana d’octubre i acaben al juny, quan comença la jornada intensiva.
  • Les famílies que no siguin sòcies de l’AMPA no es poden inscriure a les activitats.

Assegurança obligatòria per a les activitats extraescolars esportives

Les activitats extraescolars esportives requereixen el contracte d’una assegurança d’accidents. Costa 4€ per alumne/a i l’AMPA la contracta a través de l’aFFaC – Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya. Per poder fer l’activitat cal que aboneu aquests 4€ fent una transferència bancària al compte de l’AMPA de l’escola Mas i Perera: ES09 0081 0046 19 0001912594
Indiqueu el nom de l’alumne/a, la data de naixement i l’activitat o activitats extraescolars esportives que realitza.

Si no podeu fer la transferència, podeu fer efectiu el pagament al despatx de l’AMPA. Recordeu que cal demanar cita prèvia.

La data màxima per efectuar el pagament serà el proper 23 d’octubre del 2020.

En cas de malaltia o quarantena per Covid-19

Per norma general, si un infant té una malaltia de curta durada, cal seguir pagant l’activitat extraescolar. Si és de llarga durada, el nen o nena es pot donar de baixa.

Si hi ha un cas de Covid-19, el més probable és que calgui aïllar tot el grup. En aquest supòsit, l’activitat se suspendria durant el període de confinament i no es cobraria. Els pagaments es regularitzarien un cop es reemprengués l’activitat.

Mesures del Pla d’actuació per al curs 2020-2021 per a centres educatius en el marc de la pandèmia – Extraescolars

Segons el Departament d’Educació i el Departament de Salut de la Generalitat, a les activitats extraescolars d’un centre hi poden participar infants de diferents edats i grups estables. Al Pla d’actuació per al curs 2020-2021 per a centres educatius en el marc de la pandèmia s’apunta que és recomanable que, en el marc de l’extraescolar, la composició del grup de participants sigui el més constant possible per  facilitar la traçabilitat, constituint-se  aquests  en  un  segon  grup  estable  sense canvis”. En aquests moments, l’ús de mascareta és obligatori a partir dels 6 anys d’edat a excepció de que hi hagi una contraindicació o es faci una pràctica esportiva.

Oferta completa d’activitats extraescolars curs 2020 – 2021

Aquesta és l’oferta completa d’activitats que vam proposar en iniciar-se el curs escolar. Algunes de les activitats no han comptat amb el nombre suficient de persones inscrites per a poder realizar-les.

Dia Cursos Activitat Preu mensual Empresa
DILLUNS P3 – 2n Futbol 15€ Consell Esportiu